Rabu, 9 November 2011

Zikir Buat Dhia

Gambar Hiasan Jer... orangnya Lainnnn ~
Assalamualaikum wbt Salam sejahtera rakan-rakanku yang aku hormati. Lama dah aku tak menulis di blog ni. Walaupun blog aku ni sememangnya sepi dari pembaca dan aku yakin catatan kali ni pun tak de sapa nak baca pun. Tapi aku akan terus cuba menulis untuk luahkan seberapa banyak perasaanku terhadapa sebuah cinta agung yang tak pernah terpadam. Hari ni kalu tak silap dah masuk 13 bulan perpisahan aku dengan Dya Zara (Ainul Mardhiah Binti Salaton - AMS) namun di hati ini masih lagi tak tertanggal perasaan cinta itu. Tadi aku bukak fesbuk rakan aku, lalu aku terus ke wallnya. Aku tahu dia sekarang sedang menderita kerana sebuah kekecewaan. Dia kecewa dengan siapa pun aku tak tahu, tapi yg pasti dia sekali lagi dikecewakan. Dalam wallnya tadi, aku lihat cam rakan-rakannya (juga rakan2 FB aku) sedang bercerita tentang jodohnya yang terbaru. Ntahlah sejauh mana kebenaranya tentang "pelamin" tersebut...? Hanya yang aku tahu,.. walau dia tidak bersama aku,.. dia tetap mencintai aku seperti dulu. Hanya kerana EGO dan tekanan sekeliling menyebabkan dia masih lagi tak mahu berhubung dengan aku. Hurm.. entah lah. Namun jika benar dia akan berkahwin nanti - tahun depan katanya; aku doakan kebahagiaannya sehingga nafas yang terakhir,. Seriua aku katakan bahawa tiada hati lain yang mampu gantikan hatinya di hatiku. Tak padan,... Maaf kerana aku merapu,... ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan